Tuesday, May 20, 2008

Vem vill inte ha en gratis bok?



Blogggrannarna på konvertittbloggen tänker lotta ut en gratis bok till de som kommenterar under inlägget.

Bokmal som jag är, hänger tungan nästan utanför munnen!

En ny bok, utan att det kostar mig något och om ett intressant ämne; de apostoliska fäderna!

Dessutom är det ju lite som att ta en lott. Man kan inte vara säker...





Bilden visar utsidan till boken: http://www.artos.se/library/includes/showimg.aspx?img=library/artos/covers/De-apostoliska.jpg&w=150

5 comments:

RUDIE said...

Helena
Så fin blogg du har fått deg!
Det var en bra overaskelse! ;)

Det er flere enn deg som er sugne på den boken (meg), men jeg tror ikke jeg blir regnet med i konkuransen..:), så jeg får nok kjøpe den. Men jeg ønsker deg lykke til! :)

Anonymous said...

Flott blogg du har fått deg her, Helena. Tror ikke jeg heller er med i den konkuransen.

Mishka

Helena said...

Välkommen Rudie!
Med min tur när det gäller lotteri, lär även jag få köpa den ;)

Alltid roligt att överraska någon :)

Välkommen Mishka!
Grattis! Jag såg först idag att du blev upptagen under påsken!

Anonymous said...

Helena: Jag har också börjat följa din blogg. Den verkar kunna bli något annat än det gamla vanliga bloggmalet. Härligt!

Helena said...

Välkommen Hilaron!
Du menar... lagom galet ;)